yorgunbirannekanatlanacak Çok merak ettiğim bir durum. Buraya hep kadınlar yazıyor, eşim şöyle, eşim böyle diye. Acaba erkekler yazsaydı ne derlerdi bizler hakkında 😅
sutlukahve_ yorgunbirannekanatlanacak istekleriniz bitmiyor çok trip atıyorsunuz çok konuşuyorsunuz derler bence 😂😂
Deleted33000 yorgunbirannekanatlanacak karım bı tane doğuracak ben dokuz doğuruyorum diye yazardı garibim benim karşımda helak oldu her yönden 😂😂😂
_725gm yorgunbirannekanatlanacak benim eşim tatlıyı çok seviyor ramazan birde çocuktan yapamıyorum karım tatlı yapmıyor diye yazabilirdi 😂😂😂
Sevdece yorgunbirannekanatlanacak karım arkadaşlarımızla bir sey yapmak istemiyor hep kendi halimizde olalım istiyor derdi 🤭
annesim220508 yorgunbirannekanatlanacak anonim olarak yazarsa ya benim karım beni çok kıskanıyor kısıtlıyor derdi benim ki kesin ama eğer ki burda tanıdık çevresi olduğununda ise çok şükür benim karımın her şeyi çok güzel huyu suyu derdi ben çok memnunum derdi 😂