Merhaba sevgili anneler 🌸
25+5 haftalık gebeyim. Bugün şeker yüklemesi yaptırdım, bazı şeyler aklıma takıldı. Değerlerimi yorumlar mısınız?
Açlık: 79
60 dk: 142
120 dk: 147
İki saat sonraki sonucum neden yükselmeye devam etmiş anlamadım, internette de bununla ilgili bir içerik bulamadım. Buna benzer bir sonuç elde eden varsa doktorunuz ne demişti? Veya bilgisi olan var mı? Endişelendim 😌
Şimdiden teşekkürler 🥰