Zeynepppp34 bende de bebeğim ilk günden beri inat etti asla meme tutmadı pompa ile iki hafta kadar sağım yapabildim sonra sütüm çekildi bende mama ile besliyorum o yüzden, sma optipro ve hipp gaz yaptı bizde, sma comfort iyi gelmişti ama son zamanlarda sürekli bir zorlanma ve ıkınma hali var, uykudan ağlayarak gazla uyanıyor, oysa ki gaz da çıkarıyor büyük tuvaletini de yapıyor ama çıkardığı gaz yeterli gelmiyor sanırım bizde farklı mama denemeyi düşünüyoruz o yüzden