Aleyzeee 🌹🙏🏻 evet katılıyorum, bende öyle düşünüyorum, bazen şey düşüncesi geliyor insana sanki hiç yumurta büyümeyecek büyüsede tutmayacak tutsada kimyasal düşük vs olacak gibi olumsuz senaryolar geliyor hiç düşünemiyorum yani hamile kalabileceğimi insan bu psikolojiye giriyor aslında sürekli kafaya takıp ağlamak üzülmek gibi değilde aklımın bi köşesinde hep olan düşünce sadece yanlış tabiki ama istemsiz 🙂↕️ bende bir iki kez daha deneyip hap iğne vs sonra akışına bırakmayı düşünüyorum, doktora gittikçede stres oluyorum birazda olsa, kendi halimde de yumurtlayamıyorum oda var kısır bir döngü 🙂↕️