minismom Ceylan1907 ben 5 haftalıgım daha doktora gitmedim haftaya salı gitcem randevu aldım 6 haftalık olunca yani
Jeonxx Ceylan1907 5+1 de alttan bakarak göründü. Cuma günü bidaha kontrolüm var inşallah bebeğide görürüm
Greenmomy Ceylan1907 tam 5.haftada alttan bakarak gördük keseyi. Bir hafta sonra kalp atışı için gel dedi ama 6 haftalıkken kalp atışını duyabilir miyim bilmiyorum daha erken gibi geldi bana
Ceylan1907 Baharkle bana 5 haftalık dedi keseyi gördük cok şükür ama ilk regli tarihime göre 7. Haftam görünüyor cok emteresan daha sonra netleşir dedi.
bilgemomy Ceylan1907 benimde 6 haftalıktı bugün ama 5 haftalık dedi genelde ilerleyen haftalar yakalıyorlar haftalarını tam
gkceakt1 Haftaya girdim kasık ağrısı hariç hiçbir belirtim yok. Kusma bulantı koku hassasiyeti vs hiçbir şey yok normal mi ?
bilgemomy gkceakt1 normel canım benimde öyle herkesin farklı geçiyor midemiz de bulanmasın inşallah maşallah de kimseye de deme devamke 😂😂💖💖
Ceylan1907 bilgemomy hmm olabilir haftaya carsamba kalp atısını dinlicekmişiz ölüyorum heycan korku hepsini bir yaşıyorum
Ceylan1907 bilgemomy hafif karnına sancı gibi birşey geliyormu arada bugün öyle birşey oldı tedirgin oldum
Mucize0 Ben 5+6 yim kese 4 gün önce vajinadan çok zor göründü doktor sağlıksiz gebelik dedi yarin tekrar gidicem cok korkuyorum
Ceylan1907 Mucize0 onu bilemem için rahat etsin diye diyorum Hersey Allahtan rabbim hayırlısını ve sağlıklısını nasip etsin. Zor süreçler benım ilk gebeliğim düşüktü o endişenizi o yüzden anlıyorum ama hep hayırlısını diledim demekki hayırlısı buymus dedim
Zmrtcyln Merhaba ben de şu an 6+2 deyim.5+4 de doktora gittiğimde keseyi gördük ancak 4haftalık gebelik dedi som adet tarihime göre 5+4tü