Sevgili anneler şuan 34+5 oldum. Dün kontrolde suyum fazla olduğu söylendi ama nstde sancı ağrı yoktu. Bugün nstde sancı çıktı. Yatış verdiler. Serum, iğne hap ve düzenli nst yapıyorlar. Bu tarz durum yaşayan var mı? Bu durum kontrol altına alınıp erken doğum önleniyor mu bilginiz var mi