gozde91  3 gündür havuç yemekten bi hal oldum ama çatlamış değil mi artık. Bu akşam değerlendirmem gerek sanırım
gozde91 Cicekbahcesi12 çok şükür 3 gündür havuç yemekten bi hal oldum 🙏 çatladıktan sonra bugün son değil mi daha değerlendirmeye gerek yok sanırım
Cicekbahcesi12 gozde91 yine de bugunle birlikte yarini degerlendirin yumurta 1 gun canli kalabiliyor hic bos kalmasin 😅
gozde91 Cicekbahcesi12 yarına biraz zor ama bakalım inşallah olur hayırlısı ile. Bu ay inositol kullandım sanırım ondan pik bu kadar uzun sürdü