Seymaoztrk27 çok dengesiz çıkmış sizin sonradan yükselmiş ya testte bir hata var yada şekeriniz var doktorlar sadece 1 tanesinin bile yükselmesi bizim için önemlidir gebelik sekeridir diyorlar doktorunuz yorumlaması daha doğru tabiki belki tekrarlar belki de direk diyet der yada normal