Onurbanuu Bugun pedi doldurucak kadar gelmeye basladı pazartesi doktor rahmın toparlanıyo 2-3 haftaya regl olursun dedı ama sızce regl mı oldum yoksa kurtaj kanamasımı bılen varmı
Bebemiz Onurbanuu kürtajdan sonra bahsettiğiniz kadar yoğun kanama olmuyor. Regl kanamasıdır büyük ihtimalle
sutlukahve_ Onurbanuu bu kadar çabuk adet olunmaz sanmıyorum ama kanamaniz da yoğun olmamasi lazım takip edin bakalım bıkac gün
Onurbanuu sutlukahve_ sıan hıc yok mesela sıldıgımde de gelmıylr uzun sure ayakta durunca oluyor galıba