Ameliyat olursanız olur gebe kalırsınız böyle olup gebe olanlar var bende çift rahim var doktorum diyor perde var rahiminde ama sezeryanla bakıldı perde yoktur dedi şimdi 10haftalik hamileyim sadece düşük riski daha yüksek oluyor Allah’ın izniyle inşallah sağlıkla alırım kucağıma Rabbim sizinde gönlünüze göre ver inşallah