Kızlar müthiş öksürüğüm var ciğerden geliyor geçen kadın doğuma gittim kadın doğumcum öksürüğümü duyunca duocid antibiyotik verdi bu antibiyotiği kullanan var mı? Ben 1 hafta bekledim kendi kendine geçer diye ama geçmiyor çok illet bir şey acaba doktorumun verdiği antibiyotiğe başlasam mı? Lütfen bi fikir verin korkuyorum da ama öte yandan iyileşmiyor