Dilaraa55 Arkadaşlar selam herkeze yarın randevum olmadığı halde doktorumu aradım bugün yarın gelebilirmiyim diye sordum oda gel dedi 15+5 iz bebiş uygun pozisyonda olsun diye doktora gitmeden ne yapmam lazım tavsiyeleriniz varmı🌸🫶🏽