Merhaba bende 16. Haftada serklaj oldum. Su an 32. Haftadayım. Ilklerde yattim ama sonralarda normal devam ettim cok yormadan dikakt ederek islerimi yapiyorum oturuyorum yuruyorum egilip kalkiyorum. Ve porgestanida hic kullanmadim desem yeridir ara ara kullaniyorum. Doktorumada diyemedim kullanmadigimi kizarlar diye. Simdide stresteyim erken dogum riskli olurmu