mtfktcmvr Arkadaşlar son adet tarihim 27 ocak, bugün tahlil verdim beta hcg 604 vajinal muayenede görünmedi bu rakam düşük mü ? Yaşayan var mı ?
sutlukahve_ mtfktcmvr ben gecikmeden 10 gün sonra 700 lerde olarak öğrenmiştim önemli olan değer degil artışı
cerengeredeli mtfktcmvr bende gecikmenin 13. Gününde 171 le öğrenmiştim. İki günde bir iki katına çıkması lazım satı baz alarak bakmayın o yüzden. Geç döllenme de olabilir
Aysealkn mtfktcmvr merhabaa , ben de geçtiğimiz cuma kan verdim beta hcg 534 geldi. Doktora henüz çıkmadım 6 haftadan önce kese görünmüyormuş zaten kendini hiç korkutma🥰
iremd-1798 mtfktcmvr adetime bir gün kala 628 ile öğrendim. Geç döllenme falan olabilir. Endişe etmeyin yükselmesi durumunda aksi bir durum yaşanmaz. Ben 1 hafta sonra doktora gittim daha çok küçük dedi 1 hafta sonra gel dedi o zaman gittim kalp atışı duyuldu 7 haftalık demişti doktorum. güzel haberler alın inşallah sağlıkla da evladınıza kavuşun 🤲🏼❤️
ozge1001 cerengeredeli hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Bir şey sormak istiyorum peki gecikmeden hemen sonra test yaptığınızda negatif gördüğünüz oldu mu benim 2. Gün hala negatif testler o yüzden soruyorum bir umut
Mucize0 Aysealkn benimki 6. Hafta olmadan beta 1152den 4 günde 1970 oldu diye kese küçük göründü sağlıksız gebelik dedi 😔
Mucize0 iremd-1798 Benim beta 1152den 4 günde 1970 oldu cok az artmış dedi kese göründü ama sağlıksız gebelik dedi 6. Haftadayim 😔
mtfktcmvr ozge1001 adet gecikmesinden 2 gün sonra ve bugün yaptım anında pozitif gördüm ama ilk oğlumda hiç pozitif görmedim hep negatif çıkıyodu kan tahliliyle öğrendim
cerengeredeli ozge1001 2. Günü de 7. Günü de negatifi gördüm. 13. Gününde fenerle bakıldığında zor görünuyordu ikinci çizgi
ozge1001 mtfktcmvr benimde hiç gecikmeyen reglim gecikti 2 gündür hiç bir belirtimde yok sadece sağ kasık batması var 2 test yaptım negatif çok sağolun bi ümit doğdu içime
poyrazmom_ mtfktcmvr beta kişiden kişiye değişir canım ben 158 ile öğrenmiştim 1500 üzeri kese görünür karından
Ceriko mtfktcmvr canım benimde sat 28 Ocak bugün betam 348 çıktı önemli olan artış diyorlar seninkide gayet normal merak etme
Busranur_mnts Ben de 28 ocak aşağı yukarı yakın değerlerimiz bu sabah kan verdim acilde perşembe de sağlıkocağında bidaha vericem haftaya çarşamba doktora gitmeyi düşünüyorum keseyim görürüz inşallah
ozge1001 cerengeredeli yaa gerçekten mi umudum kalmamıştı ama içim biraz rahatladı inşallah benimde vardır ve çıkmıyordur 🌼
Hmyra_53 mtfktcmvr benimde 21 ocak son adet tarihim geçen hafta test vermiştim 600 küsür çıkmıştı benimki de aramızda 1 hafta var bence normal gibi
iremd-1798 Mucize0 arkadaşım da aynı durumu yaşamıştı o bu kadar yüksek değer falan görmedi düşük oldu zor bir durum Allah yardımcınız olsun bu mübarek günlerde bir mucize olsun sağlıklı haberler alın inşallah olmazsa da üzülmeyin Rabbim tez zamanda sağlıklı gebelik nasip etsin inşallah 🤲🏼🌸
Aysealkn Mucize0 bu mübarek günlerin hürmetine sağlıkla bebişlerimize kavuşalım inşallah moralini yüksek tut kendini hiç yorma olabildiğince ev işi bile yapma bu riskli haftalar geçip gidecek inşallah🥰🙏