Merhabalar herkese, bu benim 2. Gebeliğim şuan 33+4 teyim. İlki normal dogumdu, fakat kaçıncı haftada doğum kanalına girdiğini hatırlamıyorum. Bugün kontrolüm vardı henüz dönmemiş dedi. 37 ye kadar dönmezse sezeryan yaparız dedi doktor. Ters gelme durumu normal doğumda riskli olabilir beklemeyiz dedi. Sizin kaçıncı haftada dönmüştü hayirlayan var mı, daha erken gibi ama, 37 den sonra bekleyip dönen var mı ? Herşey yolunda giderse bunu da normal doğum istiyorum çünkü, erken karar verelim istemiyorum. Devlet Hastanesi’nde takipliyim, orda olacak büyük ihtimal doğumum da,