yyssmmnn o kadar takma canım bende internette bir siteden çikolata yaptıracağım o kadar gelene ikram olarak onu vereceğim ben kutusu için ileride hatıra kalır diye yaptırmayı düşünüyorum ama oda süsleme filan düşünmüyorum zaten hastaneye gelen giden pek olmaz bi kolonya bi tatlı çikolata alabilirsin pastaneden ama geleni sen değil onlar seni düşünmeli😉😊😊