Tuba06_06 kürtaj olduktan 4 gün sonraydı sanırım adet oldum o ilk adetmiş ama çok aşırı kötüydü uykularımdan bile uyanmıştım hem adet olurken hem adet öncesi ama bi sonraki adetimde hiç ağrım olmadı bugün de adet günüm ama olmadı gecikti ağrım aynı ilk gebelikteki gibi belirtiler hissediyorum