Ben kasım ayında 7 haftalık bebeğimi kaybettim. Kalbi durdu, gelişememiş. Şimdi yine hamileyim. 6+4teyim. Dün kontrole gittik kalp atışını duydum. 6+1 günlük boyunda birkaç gün oynar sorun değil dedi doktor. Ama ben çok korkuyorum ya🥺 ya yine bi şey olursa, ya kalbi durursa diye ok tedirginim. Çok sinirliyim bu yüzden çevreme karşı da herkese laf geçirip duruyorum tutamıyorum kendimi. Doktor 15 gün sonraya randevu veriyordu haftaya istedim, her hafta gitmeyi düşünüyorum bi süre. Ne yapayım ne edeyim siz nasıl baş ettiniz?