Liddle_mom Varmı elinde örnek resimleri olan üşenmeyip paylaşırsanız sevinirim ya devlette olucağım için kendim süslemek istiyorum istediğim gibi
Edafmo Liddle_mom benim kızımın böyleydi hem sade hemde gayet yeterli bence oğlumda da böyle yapacağım
cnsu77 Aynı böyle istiyorum kapıyı süslicem sadece odada çikolata kolonya bi de küçük balon stantı koyarım diye düşündğm
Liddle_mom cnsu77 bende aynen böyle istiyorum çikolata şerbet içinde dediğin gibi stans olabilirdi ama benim hastane odamda boş standlı düz dolap var ona koyarım diye düşündüm
cnsu77 Liddle_mom en güzeli sadelik bence de öyle koca koca organizasyonlar çok gereksiz geliyoe bana 🌸
Liddle_mom cnsu77 banada öyle geliyo bide kendim emek vererek yapmak istiyorum annemde olucak yanımda keyifle yaparım dedim elimdende gelir öyle şeyler zaten heryerde tül balon satılıyo
Liddle_mom 1Atlas_dunyam bende ilk sadece kapıyımı yapsam dedimde sonradan içeriyede balon standı yapıyım dedim benimkide aniden gelmesse planım bu yönde😂
cnsu77 Liddle_mom aynen bende balon tül falan aldım koydum hastane çantama doğuma giderken alıcam yanıma annemle kardeşimle yaparız bi şeyler 🥰
Liddle_mom Mrscakir bende tam olarak böyle sade bişey istiyorum ama benim standa ihtiyacımyok odamda uzun masa gibi alanım olucak
Mrscakir Liddle_mom kolonyayı, anahtarlığı ve çikolatayı biz kendimiz hazırladık. Gerisini hastanenin organizasyoncusu hazırladı. Eğer masa gibi alanınız varsa bizim yaptıklarımız gibi hazırlayıp birde lohusa şerbeti olsa gayet yeterli olur ☺️