Papatyam_42 Kızlar sağ kasığımın hafif üstünde karnımın biraz altında batma var normal midir oturdukça daha çok oluyor uzanırken daha az
Fatmaaa1921 Papatyam_42 merhaba öncelikle hayırlı olsun bebeğiniz 🥰 acaba son adet tarihiniz nedir birde beta sonucunuz kaç çıktı
Papatyam_42 Fatmaaa1921 15 ocak ben 18.80 le öğrendim 3000 de keseyi gördük ama bizim bebiş son adet tarihine göre 5 gün geride keseyi gördüğümüzde de 1 hafta gerideydi
Papatyam_42 Merve8155 ben kanamayla gittim birde 🥹 çok farklı bir his oldu o kalp atışını duyuncaki ferahlamamı anlatamam 🥹
Merve8155 Papatyam_42 aynen bende valla tarifsiz bi duygu insan ne hissedecegini sasiriyo Allah isteyen herkese nasip etsin kolaylikla