minikbebegim06 11mrv11 doktor neyi uygun gördüyse onu yapın burda kimse sizin durumunuzu bilip yorum yapamaz ki en iyisini doktorunuz bilir
Talentedmom 11mrv11 bana da 2000 verdi haftada 2 gün içiyorum d vitaminim çok düşükmüş muhtemelen düşüktür sizinde
minikbebegim06 11mrv11 kış mevsimi d vitamini herkesin düşük ve zarari olacağını düşünse vermez bence buradakiler de tahlilinize bakıp iç ya içme demeyecek neticede 😊