Kızlar cuma günü kürtaj oldum. 16+4 ye kalbi durduğu için sancıyla doğum yaptım sonrası kürtajla temizlediler. Üç gündür ağrım sızım yoktu ama akşamdan beri özellikle idrar yaparken ve sonrasında kasıklarımda ağrı oluyor. Sizlerdede oldumu. Lekelenme şeklinde kanamam devam ediyor bu normal sanırım.