eliff4 hangısı acaba o
Normalde bana bu noskarı da kadın dogumcum özelden alınıyor demıstı plastık cerrahıdekı doktor tanıdıktı ona soyledım ve yazdı cok cüzi bir rakam ödemıs oldum.
Bir de şöyle söyleyeyım benım operasyon bolgem enfekte oldugu ıcın doktor hergun yara bolgeyı cımbız gıbı bı aletle yolarak temızlıyordu kanlanma saglayarak hızlı ıyılessın dıye ve cok deforme oldu amelıyat cızgım o sebepten bu kremı kullandım bayağı toparladı yani ama normal kesi bolgeısnde ne derece sonuc alınır onu bılemıyorum bastakı sorunuz ıcın bunu da detay olarak yzmıs olayım🌸