Ebrumarbling Arkadaşlar bugün kontrolümde bebeğin karın çevresinin 1 hafta geride olduğunu söyledi doktor daha sonra başka bi cihazla baktığında normal dedi ama benim kafam karıştı karın çevresi geriliği yaşayan var mı