Busradoga yok kız çok normal o :)
Ben de senin gibiydim, elimi bile karnıma götürmüyodum, içimden gelmiyordu. Bazen hamile olduğumu bile unutuyodum ama şimdi 3 yaşında oğlum var 28 haftalık hamileyim. Bir an önce doğsun oğluma yoldaş olsun diye dört gözle bekliyorum. Pıt pıt karnımda hareketlerini hissettiğim zaman oğluma da elini koymasını hissetmesini söylüyorum. Onun da hoşuna gidiyor. İyice moda girdik biz😂
Ha doğunca ikisine yetemez miyim bilmem ne kaygılarım vardı ama artık onu da kabullendim. İlk çocukla ilgilendiğin gibi elbette olmayacak ama şöyle düşün ilk çocuğun yalnız geldi bu yaşına. Ama ötekinin artık abisi/ablası var ve ona oyunlar oynatacak, agucuk yapacak, ilgilenecek tek kişi sen değilsin yani 🫢❤️