Bende bedri hocaya gitmistim arkadaslar basta memnun oldugumu dusundum , plesenta asagida rahim agzina baski yapiyor gelisimi geri bebegi besleyen damarda tikaniklik var haftaya geri gel dedi ilgilendigi icin memnun duyduklarimdan dolayi uzgundum bir hafta sonra universite hastanesi remzi atilgana gittim cok daha ilgili bilgili aciklayici bir doktordu allah razi olsun o sebeple remzi hocayi da tavsiye ederim