BebegimVeBenn_ Sabah 10 bucukta beta için kan verdim hala çıkmadı beklemekten sürekli e nabıza girmekten gözlerm bozulacak bu kadar geçmi çıkıyor 🥹
esrasavas BebegimVeBenn_ e nabiza geç düşebilir canım bende sağlık ocağına kan vermistim aynı gün öğrendim gidip
Selinselinselin BebegimVeBenn_ aslında cıkıyor ama doktor onaylaması gerekiyor o da onaylayacak sisteme düşecek de biraz zor yani. Cıkana kadar betan değişiyor
BebegimVeBenn_ Ay beklemekten bi hal oldum aksama doğru cıkabilir dedi ordaki hemşirede sabırsızlanıyorum😅
mmedinestlms BebegimVeBenn_ dün bende verdim bugün sabah 10 gibi öğrendim hastaneler gibi erken çıkmıyo
yagmur_17 BebegimVeBenn_ canim saglik ocagini ara doktorunun ebesine ulaş o bakip soyluyor cunku benimde aynisi oldu her testimin sonucu cikti sadece beta sonucum cikmamisti megersem yansimamis sadece e nabiza