Dmrts0106 S1104 sizi üzmek istemem ama o iğnede değeri aşağı yukarı çekebiliyor kendinizi kasmayın 15. Günde tekrar kan verin bende o iğne ile hamile kaldım inşallah sizede nasip olur 🙏
Onurbanuu S1104 catlatma ıgnesı 15 gun sonra gecıyor ozaman yapsaydınız keske ınsallah artısın olur ama bende boyle umutlanmıstım sonra düştü:(
aysegull01 S1104 ben 11. Gün yapmıştım 58 çıkmıştı 2 gün sonra tekrar verin artabilir de azaltabilirde
S1104 Dmrts0106 14. Gün tekrwr kan vericem ilk denememizde 12. Gün 4 ten düşmüştü bu değer bir tık umitlendirdi. Siz kaçıncı gününüz de ogrendiniz
Dmrts0106 S1104 iğnenin 13. Gününe kadar hep erken gebelik testinde pozitif gördüm 14. Gün negatife döndü 16. Gün tekrar test yaptım pozitif olunca kan vermeye gittim
S1104 Dmrts0106 ben hiç erken gebelik yapmadım. 11. Gün negatifti 12. Gün pozitife döndü kaset testte
Mavideniz26 S1104 benimde bugün 10.gün negatif evde yaptım olsaydı çıkardı diye düşünüyorum az silik yani 🤷♀️
Mavideniz26 S1104 yok korkuyorum çıkmaz diye 🥺🥴adet olmayı bekleyecem iki gün sonra adet olmam lazım bakalım hayırlısı olsun