Kızlar merhaba. 12 Mart’ta nasipse planlı sezaryen doğumum var. Doğum sırasında tüp bağlama operasyonu da yapılacak. Spinal Anestezi ile gerçekleşecek. 6 yaşında birde kızım var 2. Doğumum olcak aslında ama nedense çok korkuyorum. Tüp bağlama operasyonunu sonradan dahil ettik tuz biber oldu korkularıma. Var mı daha önce iki ameliyatı bir arada geçiren? Herhangi bir sorum yok aslında biraz morale ve desteğe ihtiyacım olduğu için açtım bu başlığı. Hakkınızı helal edin. 🥲 3 sene önce tüp mide ameliyatı da olmuştum çok çekmiştim o süreçte dolasıyla bu hamileliğim ilk hamileliğime nazaran daha zor ve sancılı geçti benim için. Kamu görevlisiyim normalde ama bu süreçte doğru dürüst çalışamadım bile hep acillerde heyet raporlarıyla geçti 9 ayım belkide çok fazla acı çektiğim için bu korkularım bilemiyorum 🥲