ermelek1 Arkadaşlar sizce ovulasyon testi almak mantıklı mı? Düzenli adet görüyorum fakat dört ay oldu gebelik olmadı folik asit kullanıyorum bir aydır.
Nurellaaaaaaa1212 ermelek1 cok mantıklı. Ben uygulamadan takip ettiğim zamanlar asla tutmadı. Ovülasyon denedim bu ay hamile olduğumu düşünüyorum uygulamayla testteki tarih cok alakasızdı
ermelek1 Kelebekkkk34 aldım ama daha gelmedi adetim bugün bitti gelmedi herhalde 2-3 gün sürer sorun olur mu acaba a
sutlukahve_ ermelek1 olmaz inşallah ya bazen adet bitimi yumurtlama oluyor ama genelde 14 gün civarı oluyor ben sıkıntı olacağını sanmıyorum
Kelebekkkk34 ermelek1 hemen yumurtlamazsın bence geldiğinde yaparsın hemen ama kullanma şartlarına uy canım. Sabah ilk idrarınla yapma, kullanmadan 1 buçuk 2 saat önce sıvı alımını bırak ve hergün aynı saatlerde yap
ermelek1 Kelebekkkk34 ben öğlen yapayım diyorum akşam üstü gibi perşembe teslimat gösteriyor umarım sorun olmaz ben bugünden gün aşırı değerlendiririm yine ama gün aşırı bazen bunaltıcı olabiliyor sadece bana mı böyle bilmiyorum bu yüzden bu testi almak istedim
sutlukahve_ ermelek1 test gelene kadar gün aşırı ilişki yasa zaten yumurtlama olursa değerlendirmiş olursun ama olacağını sanmam
ermelek1 Kelebekkkk34 adettim bugün sonları oynuyor geliyor gelmiyor bakalım yarına temizlenirim sanırım yarında test gelmiş olur teşekkür ederim