Masal7778 Kizlar bebeğimin nst de kalp atışı 175 kere kadar çıkıyor doktorum tekrar çektirdi onda da yine yüksek çıktı akşam yemekten sonra gel sakin kafayla bidaha çekelim dedi çok korkuyorum bu durumu yaşayan var mı