Merhabalar iki buçuk yıl önce çift ayak pevli bir oğlum oldu rabbim yokluğunu göstermesin şuan 11 haftalık ikinci bebeğime hamileyim ilk bebekten sonra kardesinde pev goren yada gormeyen varmı zor bir süreçti herşey Allah’tan tabi ama yine başa sarmaktan o kadar korkuyorum ki sizlerde nasıl oldu?