Kevserblt Kızlar perşembe günü sezeryan im var ve 3 gündür öksürük halsizlik var kemiklerim ağrıyor 38. Hafta dayım. Hafif atlatıyorum diye doktora da gitmedim. Başına gelen oldu mu ne yapmaliyim
seyma0661 Kevserblt çok geçmiş olsun benim sezeryan da haftaya, hasta olmaktan öksürmekten o kadar korkuyorum :( ıhlamur, nane limon, c vitamini, parol artık tüm tuşlara bas yapacak başka bişey yok sağlıkla kavuşun insallah
Turkan34 Kevserblt bir doktora git haftam az kaldı de sezeryandan sonra ilerlerse öksürük oksurdukce karnın agriyabilir bnce gecmis canim
U_acgz Kevserblt cuma günü sezaryen ile doğum yaptım ben yatış işlemlerinden tutun ameliyathane masasında bile grip öksürük hapşırma hastalık her şeyi tek tek soruyorlar bilginiz olsun sezaryen sonrası ilk defa bugün bir kere hapşırdım ameliyat yerinde ağrı oluşturuyor bir an önce doktora görünüp en kısa yoldan iyileşmeye bakın
Kevserblt U_acgz doktora geldim canım üst solunum yolu enfeksiyonuymus serum taktılar gargara falan yazdılar inşallah iyi olurum