gamseliii Merhaba 38+3 üm biranda tüm karnımda ishal olcakmışım gibi hafif ağrı başladı ama sancı değil. Midem de bi rahatsız. Doğum böyle başlar mı? Tuvalete çıktım ama ishal değilim. Hani üşütürsüniz de bi rahatsız olursunuz ya o şekilde.
DENIZ_55 gamseliii ben sanmıyorum ben bigun isal bigun sanki kabız gibiyim nette dogum baslangici yaziyir sancim vardı düzensiz acile gittim dogumu işaret edecek bisey yok dedi
Ozgekiz gamseliii benim direkt suyum geldi 😄 yardımcı olamıyorum o sebeple ama yediginiz ictiginiz farklı bir şey varsa, o da yapmış olabilir 😊
ikimelekannesi2224 gamseliii benim buna benzer ağrıyla başladı sancım. Ara ara da geliyor olabilir doğumun yaklaşmış sonuçta ama bi doktora görünmenizde fayda var nst ye falan bağlasınlar ❤️
Damla56 Benimde bugün öyle sırtım ağrıyor çok halsizim birde sabah iç çamaşırım yarısına kadar biranda ıslandı tekrar olmadı acaba su muydu
DENIZ_55 Damla56 eğer devam ederse ıslaklik şu olabilir eğer tek seferse enfeksiyon olabilir bana doktor oyke dedi bende o şikayetle gittim oda bana eğer devamlı islaklik olursa o zaman su deriz dedi eğer devamlı değilse enfeksiyon dedi ve enfeksiyon çıkmıştı dikkat et bi tahlil yaptır istersen
DENIZ_55 gamseliii bilmiyorum 3 veya 4 gün sürdü hatta hala devam ediyor sabah kabız gibiydim ikindi gini isal gibi yaptım bende anlamadim hayırlısı zaten ben istemiyorum dogum baslamasini erken daha
Ozgekiz gamseliii yok, hiç karın ağrım olmadı, serklajliydim, dikiş alındı 2 cm açıklık vardı bekliyordum zaten 😊
Ozgekiz gamseliii teşekkür ederim, siz de sağlıcakla kavuşun inşallah 🤲🏻 ben de yine hamileyimmm, bebiş bekliyoruz bakalım 🥰
gamseliii ikimelekannesi2224 yaaa heyecanlandım şimdi🥹 karnımda huzursuzluk var gönderiyi açtığımdan beri🤓 Yarın kontrolum var bakılacak🙏