dilosss anladım canım teşekkür ederim , gidicem kendisine inşaallah . Bugün 8. Ayima girdim şuan ki doktorum daha birşey belli değilken sezeryan yaparız bebeği yormayiz deyince , (riskli gebe olduğum için ) , ben değiştirmeye karar verdim. Riskli de olsam normal yapabilirim bebeğin durumuna göre. Direk sezeryan diyen doktorlardan hoşlanmıyorum.