ZeynepDemir Yan yatmaktan kalçalarım bacaklarım ve belim çok ağrıyor bunun bi çözümü varmıdır acaba koltukta bile uzanamıyorum sizler neler yapıyorsunuz bacak kramplarına ve kalça ağrılarına 😔
Bejna ZeynepDemir ben rahat uyuyabilmek için uyumadan önce çıkıp yarım saat yürüyüş yapıyorum her akşam. Siteli bir dairede oturuyoruz sorun olmuyo gece çıkmak her gece 12-1 gibi çıkıp yürüyorum. Ozaman tuvaletede çıkabiliyorum rahat da uyuyabiliyorum. 36. Haftamdayım
ebruoy Aynı durumdayız. Ağrıdan uyuyamıyorum yatamıyorum ama yerimden de kalkamıyorum sanki bacaklarım beni taşımıyo gibi hissediyorum uyuşmadan
Ertugrulum Kacinci haftadasin canm magnezyum eksikliğinden de olabilir bacak kalca agrisi sade soda veya muz tavsiye ederm birde hareket cok iyi geliyor ve ılık dus son günlerde uyku sıfır tabi yinede napalm sabrediyoruz bebisimz icn 🙂)
ZeynepDemir Ertugrulum ben daha 18 ci haftadayım önümde uzun bir zaman var sonuna kadar gidemem böyle diye korkuyorum ağrım çok oluyor yürüyüşte yapıyorum ama faydası pek Yk gibi bu saat oldu uyuyamıyorum sağa sola dönmekten tabi sabır ama yatağım resmen batıyor gibi olmaya başladı yeni yeni adet çıkarıyormuşum gibi hissediyorum 😃
Ertugrulum ZeynepDemir yan yatmak zorunda değilsn nasil rahat ediyosan oyle yatabilirsin zaten bebek yonlendiriyor bide son haftalarda istedign gibi yatamıyor sun simdi tadını çıkar yastik koyabilirsin bacaklarin arasına oda cok rahatlatıyor diyebilceklerm bu kadar erkenden uykusuz kalma 😊😊
Mrvtmr ZeynepDemir bende o zamanlar öyleydim 15gündürde prensesim sayesinde uyumuyorum 😊 hamileykende şikayet ediyodum sizin gibi uyuyamıyorum diye yeter doğurayım artık diyordum bilemedim şimdi hangi uykusuzluk daha iyiydi 😊😊
Mimiiii Mrvtmr emzirmek mi yorucu yoksa bacak agrilariyla uyuyamamak mi 😳 son gunlerimiz 38 +4. Ama ben de agrilardan uyuyamiyorum. Cok sabirsizlaniyorum biran once gelse de agrilarimindan kurtulsam diye. 😔
Mrvtmr Mimiiii yaa evet ağrılarından kurtuluyosun ama bu seder emzürme pozisyonu için ağrı ve tutulma var kol boyun bel 😊😊
ZeynepDemir Mrvtmr maşşallah rabbim bizlerede göstersin o günleri inşallah🙏 Doğsunlarda sağ sağlim bazen diyorum evladıma kavuşana kadar çekilen çile kutsal ama bazende dayanamayıp sıkayetçi oluyorum😔