Papatyaaammm00 ben de haftada birkaç tane yiyorum 2 aylık hamileyim, hiçbir şey olmaz korkmanıza gerek yok. Doktora da sordum aksine doğal şeker olduğu için yararlı olduğunu söyledi. Çok fazla şekilde tüketilmediği sürece endişe etmeyin yediklerinizden 🌸