Aytac_Guven 10hafta +1gunluk hamileyım ve düşük tehlıkem varmış dun aksam lekelenmem oldu sabaha yakında az bı kan geldi doktor devamlı yat dedi ultrason da her şey iyiydi iğne yazdı sizce ciddi bıseymı
Mucizenintakendisi Aytac_Guven tabiki ciddi bende yaşıyorum sürekli 2 aydır yatıyorum. Sende yat sürekli ve dua et bol bol Rabbime emanet et 🤲🤲🤲
tazeanneck Aytac_Guven doktordan sonra mı kanama vs oldu canım öyle olduysa hiç vakit kaybetmeden doktorunla görüş riske atma ne olur ne olmaz için rahatlasın en azından