staRmama Nurellaaaaaaa1212 ay hiç ümidim yok hiç eşimi de ümitlendirdim şimdi adam benden haber bekliyor 🤣 biraz da heyecan olsun diye ay hamileyim galiba falan dedim iyice verdim coşkuyu hahahhaha
Selinselinselin staRmama ben geliyorum mu demiş nereye gidiyor bilemedim control cızgısı değil dimienterasan idrar cok desem o da değil bişey kaymış. Test şaka yapmış umarım gebelik vardır 😂
staRmama Selinselinselin test kararsız kalmış kuşum 😂 valla idrarı da tam 3 damla damlattım üstünde yazana göre
Nurellaaaaaaa1212 staRmama benimki de silik çizgilere bu hamile olabilirsin demek hamilesin demek değil bende diyebilirim bunu bosuna yapma diyor kdlföf