H_M_ staRmama test bozuk yapınca erken gosterenle yapsan daha iyi ben onunla yaptım o doğruyu gösteriyor bu testlere pek güven olmuyor diyorlar ne zaman alsam bozuk çıkıyor hiç birşey çıkmıyordu 😂
umrumdadegil staRmama çizgi sana ne demek istemiş acaba çözemedim ilk defa da bu şekilde bozuk test gördüm 😂
Busranur_mnts staRmama belki geç döllenmedir belki de test bozuktur erken gebelikler daha hassas ondan dedim
staRmama Busranur_mnts canım geç dollenme olma ihtimali yok çünkü adet bitiminde 2 kere ilişki oldu eşim göreve gitti yani aslında yumurtlamaya bile denk gelmedi gibi