Bjkkk Kızlar daha 2 aylık gebeyim ama karnımı görseniz sanki 4 aylık ilk gebeliğimde böyleydi 2. De bu kadar olmaz diyordum Buda hemen şişti sizce neden böyle oluyor anlam veremıyorum 😀
Bjkkk deniz_95 ay her günüm böyle ilk gebeliğimde böyleydi iç karın dar dediler ikincide genişlemiştir artık dedim yok Buda aynı 😀
deniz_95 Bjkkk he ilki böyleyse normal olabilir bak ama çok küçük 2 ya neblm son ayında karnını tahayyül edemiyorım😂😂
Bjkkk deniz_95 Vala ilk kızımda gören ikiz mi diyordu sen düşün 😀 ama gebelik şekerimde var ondan mı oluyor acaba diye düşündüm şimdi ya
deniz_95 Bjkkk şekeri bilemem de benim karnım hep küçüktü yapı meselesi heralde benim bi arkadaşımın da çok büyüktü 😩😂😂