Sadiye123 ben gebelik şekerinden dolayı diyet yapıyorum. Yediğim şeyleri paylaşayım. Öğlen akşam bir kase yoğurt ya da iki bardak ayran. Öğlen akşam birinde et tavuk veya balık diğer öğünde sebze. Ekmek az yiyorum bulgur pilavı kepekli makarna falan yiyorum. Aralarda meyve süt ceviz badem gibi şeyler var. Hı bi de salata var akşam yemeğin yanında da salata yiyorum mutlaka. Çok şükür normal gidiyo her şey.