Merhaba güzel annelerim,
Şu anda 32. Haftamdayım, ilerleyen süreçte hastane çantamı hazırlayacağım. Fakat sosyal medyada gördüğüme göre çokkk fazla gereksiz şey konuyor sanki. Mesela 3 çift anne pijama takımına gerek var mı? Ya da bebek kıyafetleri çok fazla konuyor, emzik göğüs pompası vs. Ben normal doğum düşündüğüm için 1 gün kalacağım hastanede.
Sizlerden de yorum alabilir miyim? 😁😊