Kızlar 31+6dayım 40haftamızı 7 mayısta tamamlıyoruz ama doktorum ben 10 nisandan sonra bekliyorum dedi normal mi çünkü daha çatı muayenesi vs yapmadık erken çünkü ona göre sezeryan vs normal diye konuşup ona göre yol alırız diye düşünüyorum siz ne düşünüyorsunuz bu konuda ?