1gebeshanim anladım Allah yardımcın olsun ben sadece annemle görüşüyorum arada bi ablamla konusurum oda ayda 1 felan en çok konuştuğum sadece annem bide eşim var hayatımda gerek kendi ailem olsun gerek eşimin ailesi olsun görüşmüyorum ben kimseyi kendimden fazla önemli değil bunu nasıl becerdin dersen ailemle görüşmüyordum sadece eşim ailesi ne yapsa alttan alıyordum ama cok kiriliyordum eşimde farkında ama ona fazla belli etmiyorum ama anlıyor ama onuda aramizda bırakmak istemedim nede olsa onun ailesi dedim sonra geçen sene oğlumu erken doğum ile kaybettim hayatım alt üst oldu ne yapacağım ne edeceğim bilmiyordum çıkmaz sokakta idim ama yolu bulamıyordum sonra düşündüm taşındım ya ben bu hayatta en büyük acıyı yaşıyorum kimsenin lafinida kahrında çekemem dedjm sustum hala umursamadim ama patladım ağzıma geleni saydım bidahada görünüyorum eşimin anne ve babası ile ohh hayatım mükemmel zor kötü günümde olmayan insan mümkünse mutlu günümdede olmasın 1 ay sonra dogumum var nasipse eşimin ailesinden birinin geleceğini düşünmüyorum bendede annem gelecek sadece kafam rahat annem ben eşim evde oluruz kismeyide memnun etmek zorundada degilim 😊bence sende tepkini koy sustukça tepene çıkıyorlar emin ol