Bsrabzkrt Nasılsınız hanımlar bebeginizin hareketlerini hissetmeye başladıniz mi?? Mide bulantılariniz geçti mi ? Eski emerjiniz yerine geldi mi ? Aşerme durumunuz nasıl sohbet edelim 😊😊
Burcuilker1 Bsrabzkrt 16+4 hareket daha hissetmiyorum bulantı ilk 8 hafta yaşadım berbattı 2.gebeliğim inşaallah güzel sorunsuz geçer 😍 sende durumalr nedir 😊
Zeynepkab Bsrabzkrt ben bebeğimi minik minik hissediyorum yarın 16 haftalık olacağız mide ekşimesi şikayetim var bide koku hassasiyeti onun dışında iyiyim☺️
Kvsr46kvsr Bsrabzkrt 15+3 hissediyorum ufak ufak, bulantıda kalmadı şükürler olsun. Şimdilik agyet iyi gidiyor ❤️
Bsrabzkrt Burcuilker1 bende iki üç gündür hafif hafif hissediyorum hala mide bulantısı için ilaç kullanıyorum gece hafta bir bıraktım denemek için iki kez kusunca tekrar basladim
Nimpheloss Burcuilker1 Nasıl hissediyorsunuz ya ben anlayamıyorum arada ağrı giriyor gibi oluyor ama anlayamıyorum. 15+3üz bu arada bulantım hiç olmadı ama midem yanıyor
Hgvmez1986 14+5 haftalığız hareketlerini hissediyorum🐣 bende 6 ila 12 hafta arası hayat bitmişti resmen taki 13 haftaya girdiğim gün bitti bulantılarım çok şükür 😊Rabbim kolaylıkla sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin🤲
Bsrabzkrt Hgvmez1986 aynıyız senle bende 14+5 im hala mide bulantısı icin ilaç kullanıyorum geçen hafta denemek için bıraktım kusunca tekrar başladım iki üç gundur hafif hafif hissediyorum bakalım çok heyecanlıyım sanki zamn gecmiyo
Zhdnl Hgvmez1986 bende aynı haftadayım resmen aynıyız ama ben hareket hissetmiyorum nasıl bişey tam olarak ☺️
Kbraka 16+6 dayız. Ne yazıkki 11.haftadan itibaren kanamam olduğu icin biraz riskli geçiyor sürekli istirahat halindeyim, onun dısında henüz hareketleri hissetmedim 🥺
Edamurat58 Bsrabzkrt 18 haftalığız daha yeni çok hafif hissediyorum hareketlerini mide bulantısı vs devam maalesef kasık agrısı çok fazla bide neden anlayamadım enfeksiyon mu acaba perşembe doktora gidince sorucam detaylı için randevu alıcam ama yakın zamana bulabilirim insallah
Bsrabzkrt Edamurat58 bende de sancı vardı kasık ağrısı aniden oluyodu doktor bebeğin gayet yeri iyi dedi Ağrı’da geçti 😊
EsmanurTorun Edamurat58 aynıyız kasık ağrısı bende de olmaya başladı büyüdüğü için olabilir mi acaba diye düşünüyorum
Bsrabzkrt Pamuk95 ya doktorlar bebeğin hareketlerini hissetmeniz için bebeğin bir güce ve ağırlığa ulaşması gerektiğini söylüyor bence çok mantıklı bağırsak hareketlerini bebeğin tekmesi saniyoruz 😄😄🤭
hyhyk Bsrabzkrt bugün tam 16 haftalığız bulantım 12 haftaya kadar devam etti şuan sadece halsizlik ve uyku hali devam ediyo hala enerjim yerine gelmedi 🤣 yavaştan göbeğim de belli olmaya başlıyor artık ama hareketleri hissetmek için henüz daha erken sanırım 🫠
Bsrabzkrt hyhyk ilk gebeliklerde 20. Haftadan sonra bence genel olarak bebeğin belli bir büyüklüğe güce ulaşması gerek bağırsak hareketlerini bebgin tekmesi saniyiruz 😁😁 ama 200 Gr bebis nasıl hissettirsin kendini kuzum
Seyma0323 2 yaşında oğlum var 18 haftalık hamileyim. İlk oğlum sezeryan ile oldu, bunu normal planliyoruz inşallah. Doğum tarihi 05-08 gözüküyor
Bsrabzkrt Seyma0323 sezeryan tecruben varmış nasıl ağrı ben çok korkuyorum şuan için normal ama aklımın ucundan da sezeryan geçiyor
Opmiyimgebeyim Seyma0323 benim de ilk sezeryan. İkinci normal istiyorum. Destekleyen doktor buldunuz mu ? Ben bakınıyorum hala
EsmanurTorun Seyma0323 Ya ben bazen bebeğin tek tarafa toplandığını hissediyorum ve ordası kalp gidi atıyor dışarıdan belli oluyor aynı haftadayız ve siz daha tecrübelisiniz diye sormak istedim yaşadınız mı sizde
Talentedmom Bsrabzkrt yarın 16 haftalık olacağız henüz cinsiyetimiz belli değil perşembe gideceğim bulantılarım ara ara oluyor bel ağrısı kalça ağrısı oluyor Arada bazen hafiften hareketler geliyor balık geçer ya guluk guluk gibi
Bsrabzkrt Talentedmom bizimki 12+3 de belli oldu ben yerinde olsam catlardim heralde bebismi göstermedi doktorun mu soylemiyo
Kvsr46kvsr Bsrabzkrt sağlığınız yerindeyse, bi sıkıntı olmazsa ilerde, normal doğumu tercih edin bence :) benim ilk doğumum normal ikinci mecburi sezaryen oldu. Oldukça zordu sezaryen benim için 😣
hyhyk Bsrabzkrt aynen öyle ben şaşırıyorum o yüzden bu haftalarda bebek hareketlerini hissettik diyenlere 🤣