Bende dün gittim .son adet tarihime göre şimdi 6+4 üm ama ultrasyonda 5+3 olarak göründü.kese vardı ama kalp atışını duyamadik.bu arada 3 gündür lekelenme yaşıyorum.doktor kesede kanama görünmüyor dedi.kesenin dışında yada rahim ağzı kaynaklı olabilir dedi.ayni durumda olup kalp atışı duyan oldu mu