haticeazakliatalar Hanımlar 5+4 teyim dün ultrasonda kesem vardı bebeğim yoktu. Doktor 5 haftada zaten görünmeyeceğini söyledi. Kök dişim çürük tedavim yarım kalmıştı diğer dişimi de çürütmesini istemiyorum çekimi yapılır mı sizce?
Meral_63 haticeazakliatalar yapma bence odamara vurulacak iğneler uyuşturuyor dış sonrası ağır ilaçlar da veriyolar yani sana çok etkisi yoksa bebeğin olunca sonra yap derim ilaç kullanmak bebeğe iyi değil sadece folik asit kullanıyorum ben
Rbdrmx haticeazakliatalar ben iki hamileliğim de dişim ağrıdı gittim işlem dahi yapılamaz denildi yani riske atmayin bence
haticeazakliatalar AnayimBenAna_ sordum ama net bir cevap vermedi benim gibi olanlar var mı tecrübeleri neler merak ettim
Denizlina09 haticeazakliatalar malesef ilk trimester da diş işlemi yasak 2.trimestere bekleyin ben 17 haftalığım hem kanal hem dolgu yaptırdım ama ilk üç ay bekledim