amphitrittee 17-18i yumurta çatlama günümdü reglime 7 gün kala negatifti test. Halen regl olmadım. Sizce gebelik varmıdır? Testi erken mi yapmısım?
Eftelya_54 amphitrittee benim adetime 1 gün kala bile çıkmamıştı gecikmemden sonra öğrenmiştim sende bekle istersen :)
Ozlemmm3535 Benim de bu ay 2 yumurtam vardı 1i 14 ünde diğeri 15inde çatladı kontrol kontrolünde bende henüz regli olmadım normalde çatlamadan 15.-16. Gün olurum hep bugun 16. Gün yarında olmazsam Perşembe test yapacağım 🥹
Eftelya_54 Ozlemmm3535 evet geç döllenme olmuş , gecikmem olunca normal kaset test ile yaptım 2 çizgiyi görünce hemen kan verdim Çok şükür şuan 26+3 haftalık gebeyim 🥰🤗
Ozlemmm3535 Eftelya_54 yaa çok şükür Maşallah Rabbim isteyen herkese nasip etsin şu mübarek günlerde 🙏🏼🧿🌸