Kızlar hamileliğimin 3 tremesterinde doktor tavsiyesiyle sabah ve akşam olmak üzere alfametildopa kullanıyorum insan düşünmeden edemiyor bebeğe bir zararı var mı acaba kullananlar sağlıklı doğum yaptı mı çünkü nedense içtikten sonra bebeğim baya hareketleniyor